Vilodag hemmadag bortadag

Ingen träning idag, inget jobb idag. Istället har jag barnvakt, några timmar på stan och tid hos frisören. Mycket mycket efterlängtat! Så jag och mina jeans drar iväg och letar lite nya kompisar som kan sitta någonstans mellan fräscha håret och nudiesarna. På några andra kompisar, så att säga. På girlsen, typ. Fattar ni?

Jag behöver ny BH.

Eller väldigt väldigt väldigt starka och stora bröstmuskler.

 

16 reaktioner på ”Vilodag hemmadag bortadag

  1. Snyggt och vältränat!!! Vilken känsla det måste vara! Gud vad jag längtar efter den känslan och jag vet vilket jobb du har lagt ner ovh vad som krävs i träningsväg för att få den känslan.

  2. Wow, så snyggt!! Du är en riktig pingla!!! De sitter kanon på dig. Ha en underbar stund hos frisören. 🙂 Kram

  3. Jääädrar va snyggt!!! Ha en underbar dag! Jag ska också försöka fixa mitt hår, inför kvällens gala, med den enda hårnål jag lyckats rota fram… Wish me luck! 😉

  4. Oh vad snygga jeans & jeansbärare! Blir sugen på att shoppa nytt jag med, men det är ju en bit kvar på magen än… Ha en härlig dag!

  5. Snygga byxor 🙂 håller med övriga, du ser riktigt tight ut. Härlig dag, frissan är ju underbart!!!
    Här blev det morgonträning för benen. Kommer nog bli träningsvärk, känns redan nu.
    Njut av din dag!

  6. Wow ingen muffintopp så långt ögat når. Jag kanske ska dra på mig ett par gamla jeans och ge migbildbevis på min muffintopp med extrafrosting så jag sen kan ta nya bilder och jämföra . Skitsnygga jeans ha en skön dag hos frissan. Ikväll blir det bodybalance direkt efter jobbet kom precis på jagglömt kvargen hemma. Inte bra kan leda till dåliga val

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.