Koka liten kopp

image

Å ena sidan:

Sjukt peppad på att få premiära den här godingen som alla lovprisar!

Å andra sidan:

Kunde jag inte fått slippa mensen ett tag till? Liten är ju inte ens fyra månader…

(Bonus: min mentala härdsmälta häromdagen kan åtminstone delvis förklaras av min kropps hormonella krigföring inför denna händelse.)

5 reaktioner på ”Koka liten kopp

  1. Jag kan faktiskt inte ens tänka mig en menstruation utan kopp längre, har använt den sedan 2010!

  2. Älskar menskoppen, jag är bara sur för att jag inte visste att den fanns mycket tidigare! 😉 Jag har dock lyckats trycka ut min under träningen en gång *ops* tur det knappt var nåt i den 😉

  3. Men gilla! Haft menskopp i 9 år. Fantastisk uppfinning! Trodde inte på det när jag första gången hörde om det. Typ för bra för att vara sant! Men tiderna ändras, nu säljs de ju till och med på Apoteket!

  4. Blir spännande att se vad du tycker! Jag slutade med den efter ett tag, för den var alldeles för svår att få ut. Kanske lättare nu när jag fått barn å andra sidan…

  5. Som att vi inte pratade om just det hör om dagen…. Alltid lika överraskad, eller hur var det? 😂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.