Sommaryoga

Jag inledde Holmenvistelsen med efterlängtad altanyoga. Ljuvligt!
Jag inledde Holmenvistelsen med efterlängtad altanyoga. Ljuvligt!

Det är ungefär ett år sedan jag tecknade medlemsskap på Yogobe och började yoga. Ja, de sakerna hänger helt ihop för mig för utan möjligheten att yoga hemma skulle jag inte yoga alls. Och som total nybörjare har det känts underbart att ha tillgång till en massa teknikvideos, pass för alla slags nivåer och dessutom ett fantastiskt community där man alltid får svar på sin frågor.

Yogobe firar ettårsdagen med en liknande utmaning som förra årets #yoga30d. Lite yoga varje dag i juli. Antingen följer man Pia Wallberg och Blossom Tainton i bloggen eller så kör man som man vill. Eller både och. Några dagar då och då eller varje dag. Alla får vara med, alla får vara Lucia :-).

Dessutom kan du som inte är medlem på Yogobe passa på att testa nu. Med kampanjkoden SOMMARYOGA får du testa i 14 dagar utan kostnad, utan bindningstid. Du kan också välja att teckna en månads medlemskap för 99 kronor (ord pris 189 kr).

Eftersom min hals blivit lite killig så planerar jag ett lugnt favoritpass med Pia Wallberg. Just detta finns gratis på Yogobes Youtube-kanal. Det får bli dagens #SvettiTretti för mig!

 

En reaktion på ”Sommaryoga

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.